mefruşat işleri

 
 
 
Hayırlı akşamlarınız olsun. Ara ara derken yayınların arası baya açılıyor:)
Tek bir sebebi var yetişemiyorum:) Kurslar okulum evim derken
fırsat bulamıyorum. İnşaAllah bundan sonra bir düzene sokabilirim.
Mefruşat kursuna başlarken amacım evdeki yarımları bitirmekti.
Peki bitti mi hayır:) Yarımlara yarımlar eklendi.
Yani hepsi bitmedi. Birkaç taneyi yaptım canım o kadarda değil:)
Allaha emanet olun görüşmek üzere
 
 
Büyük boy hurcum
 

 
seccadem

 
masa örtüm


kırlentim
 

bakliyat torbalarım
 

 
kuzuya yaptığım masa örtüm:)

bu da ikinci seccadem
 


 
bunlar  da seccade hurçlarım
 
 
nevresim takımım

kırlentlerim
 
 


11 yorum:

  1. Çok güzel ciciler yapmışsın. Bizler de yetistiremiyoruz ki;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. hepimizin sorunu aynı zamansızlık:)

      Sil
  2. Elinize sağlık Fatma hanım , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim türkan hanım:)sevgilerimle

      Sil
  3. Sanırım kursun bitti her birinde çok emek var maşallah sana cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha bitmedi canım ama az kaldı. çok teşekkür ederim canım.sevgiler

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık, kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Seccadenin üzerindeki tül mü?

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Bende de bazı tül parçaları var da, belki bu şekilde bir şeylerin üzerinde değerlendirebilirim diye düşündüm. Teşekkürler.

      Sil