İkinci süet güpürlü etkinlik pardesüsü




Hayırlı cumalar. Bu mübarek günde Rabbimden dileğim en kısa zamanda
huzur dolu günlere geri dönmemiz ve bir daha masum kişilerin canı yanmaması. 
Askerimizin Polisimizin her daim düşmanlara karşi zafer kazanması. Allah yar ve yardımcıları olsun. 
Vatanımız üzerinde oynanan kirli oyunlara inşaALLAH Rabbimiz izin vermez.

En sonunda etkinlik pardesümü paylaşabildim çok şükür.
Tabi benim ki baya bir gecikti ama moral olmayınca hiç bir sey istediğin gibi olmuyor,

Bu kumaştan daha öncede kız kardeşime yelek dikmiştim burada
Aslında baya kolay bir model yaptım etkinliğe yetişsin diye.
Yaka yok, manşet yok, etek ucu kıvırmak gerekmiyor.
Yinede olmayınca olmuyor işte. Modelim creazion dergiden.
Normalde elbise kalıbı,46 bedendi .1 beden büyütüp 48 beden çalıştim.
Ön açıldı. Yaka kapatıldı,kollar uzatıldı. Kumaşında lazer kesim güpürler
olduğu için pat yerinde de süs olarak işime yaradı
Allaha emanet olun.Görüşmek üzere











2014 creazion mart nisan dergi

5 yorum:

  1. Çok çok şık ve güzell modeli nasıl da adam etmişin helal sana cnm. demek ki illa kalıba bağlı olmak gerekmiyor ama birde kabiliyet lazım .Dualarına aminn cnm. Pardesünü sağlıkla mutlulukla giyesin..

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa dun ben dolastim acele acele buralari, seni gormemisim, cok ayip bana valla:)
    Bak bak bak iyiki kolay model secmissin. Bir suru sey yapmis, evrim gecirtmissin ayol. Yalniz o suslemelerine bayildim hee. Ellerine sagili, guzel gunlerde kullan.
    Hemen aliyorum fotograflari ve ekliyorum eklinlige...

    YanıtlaSil
  3. Becerikli hatun. Model basit olabilir ama basit modeli sanata dönüştürmek için kabiliyet gerekir. Harika bir çalışma olmuş güle güle kullan canım. Dualarına yürekten Amiiiin diyorum canım arkadaşım. Yüce Rabb'ime emanet ol ....

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK:)) DİKİŞ HÜNERİ APAYRI BİR İNCELİK ÇOK ŞIK RENK HARİKA...DUALARINA ELLERİMİ AÇARAK GÖZYAŞLARIMLA AMİN DİYORUM CANIM ...SAĞLIKLA KAL

    YanıtlaSil
  5. Aminn.Çok güzel olmuş arkadaşım, renk model , detaylar çok güzel. eline emeğine sağlık. öpüyorum, selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil