Etkinlik pardesü 2 kesim ve yaka aşaması


Aslında bir hafta oldu pardesüyü bitirdim sayılır. İlikleri kaldı.
Düğmeleri alınacak. Elim gitmedi kaç gündür. şimdiye çoktan bitmişti.
İnşaALLAH bu zor ve çetin günlerden  en kısa zamanda aydınlığa çıkarız.

Çok üzgünüm, Ülkemizde yaşananlar dayanılacak gibi değil, Rabbim
 yardım etsin. Artık kayıplar yaşanmasın. bu katliamlar da parmağı olanları,  Allah onları kahretsin. Kirli emellerini oyunlarını başlarına geçirsin.

Sevgili melined biliyorsunuz manto etkinliği düzenlemişti. baya oldu .
Ben gecikmeli de olsa yarım pardesümü bitirip yayınlamiştım.
Madem etkinliğe katıldım, birde sıfırdan bir şey dikeyim diye
alel acele kesmiştim bunu. Bir hızla bitirdim sayılır ama işte dediğim gibi
 bir haftadır ilik düğme için bekliyor. Yarın artık düğmeleri alıp ilikleri
açarım inşallah. Bir kaç resim de çekmiştim kesim aşamasında
 ve yakaya pervaz geçirirken.



















Pat kısmına kendi etek ucundan artın parçayı süs olarak koydum







Ben yaka pervazını çoğunlukla böyle yapıyorum. Kumaşı verev katlayıp
üzerine giysinin boyun bölümünü yerleştiriyorum

 Boyun çevresini işaretleyip dört cm pay verip kesiyorum

 Tela yapıştırıp bedene iğneliyorum

 
Pervazı dikince içine minik çıtlar atıyorum. yakanın kasmaması için

 
içindeki dikiş payını pervaz tarafına yatırıp çıma dikişi çekiyorum.
daha rahat dönmesi için



son hali de budur.
Allaha emanet olun .Görüşmek üzere



6 yorum:

  1. Ellerin, kolların ,gören gözlerin dert görmesin ne güzel açıklayarak resimlemişin kumaşında fistoluymuş çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Bu aksam hazirlayacagim fotograflari. Yarina yetisirmi? Yetisirse son gosterime alayim fotograflari.
    Etek ucundan kalani desen olarak kullanman ne hos. Dedim ayni rengi nasilda bulmus:)) Meger olay baskaymis:))

    YanıtlaSil
  3. Kumaşına bayıldım. Kumaşın ucundaki modeli üst bedene yerleştirmen harika. Pratik bir şekilde yaka pervazını çok güzel açıklamışsın. Yoğun işlerin arasında çok emek var. Düğmelerini aldığında bitmiş halini çok merak ediyorum şimdi:)) Sevgiyle muhabbetle kal canım arkadaşım....

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık bütün detayları anlatmışsınız çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Blog keşif etkinliği ile buldum sizi
    Ellerinize sağlık
    Kahve tonlarına bayılırım
    Kahve yanı makyaj ve kahve yanı kitap isimli iki bloguma da kahveye beklrrim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ya arkadaşım ben hep senin paylaşımlarını kaçırmışım, ne oldu bilmiyorum, şimdi fark ettim bir sürü yayın yapmışsın. sayfamda çıkmadı mı be mi atladım anlamadım. bu dikiş işi teğel ne kadar zormuş ve sıkıcı geldi. o kadar heves ediyordum, bir kaç gündür uğraşıyorum çok yoruldum çok. öğrenmeden vazgeçmem inşaAllah. kutluyorum seni bu kadar dikebiliyorsun.selamlar sevgiler canım

    YanıtlaSil