Dantelli etkinlik pardesösü


Bir süre önce sevgili melinedin manteau kaban etkinliğini paylaşmış ve de katılmştım.
Amacım kıyıda köşede sürünen bir iki yarımı bitirip, bir de sıfırdan dikmekti.
 Fakat tembellikten mi neden anca yarımı bitirebildim.
Bir de üstüne geç kalarak. Mevlüde bana ne dese haklı şimdi:)
Yine de arkadaşımın hoşgörüsüne sığınaraktan yayınlıyorum:)
Yalnız benimki yazlık pardesü. Kumaşın metresi beş lira,
üzerine diktiğim dantelin metresi on lira. Neredeyse kumaşla aynı fiyat oldu.
Ama fğansız danteliymiş:))Manteau  yapamadık, hiç değilse dantelinden olsun yırtayım dedim:)
Kafam da böyle bir model oluşturdum. Elbise kalıbından da uyarladım.
Kalıbı göğüs altı hizasından kestim. Olmazsa olmazım hakim yaka:)
 Birazda etek ucuna doğru genişletip diktim. 48 beden olur kendileri:)
Eveet sevgili mevlüde ye çook teşekkür ediyorum. gerçekten hakkını vererek
başarıyla etkinliği tamamladı. Blog aleminde yüzümü güldüren
becerikli özel hatun:) Manteau defilesine buradan ulaşın efenim:)
Allaha emanet olun görüşmek üzere













8 yorum:

  1. Bana dantel dediniz mi akan sular durur. :)))

    YanıtlaSil
  2. Fğansız danteli kullanarak yirttin bencede:)
    Cok guzel olmus, ellerine saglik. Birde senin icin elinden is alinmaz diyorlar:)) ( bak nasil aldim:)
    Guzel sozlerin icinde ayrica tesekkur ederim:) Aliyorum fotograflari...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok sade ve çok şık...

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş. Sağlıklı günlerde keyifle giyilmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
  6. Ohh miss gibi yazlık bir pardesü olmuş ,efil efil giyersin becerikli hatunum diken ellerin dert görmesin sende a.e.o

    YanıtlaSil
  7. Bazen en ufacık detaylar toplam kumaşın değerini bile aşabiliyor. Danteli artık her yere monte ediyorlar hazır giyimde. Çok iyi yapmışsın. Yazın mis gibi serin serin giyersin. Güle güle kullan canım emeğine sağlık sevgiyle muhabbetle...

    YanıtlaSil