Robadan Büzgülü Desenli Elbise



Hayırlı günler arkadaşlar. Bu elbiseleri seviyorum. Pratik kesim. Hemen bir günde yapılacak cinsten. Tabi benim için bir gün geçerli değil. En aşağı iki-üç gün diyelim. Öyle böyle sonuçta güzel bir robadan büzgülü elbise ortaya çıktı.
Bu elbiselerden iki tane de önce dikmiştim.Hatta yayınlamıştım. Onlarda kayınvalideme dikilmişti. Buda evde bekleyen üçüncü kumaştı. Halletim şükür. Çoktan yerine ulaştı bile. Instagram'da öğrendim. Bu elbiseler çoğunlukla ''Anna Hariri modeli'' diye geçiyormuş. Yani bizim çook önceden babaanne elbisesi olarak bildiğimiz Anna Hariri olmuş :):)
Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere...







7 yorum:

  1. Öyle çok becerilerimiz değerlerimiz çalındı ki demek basma entarilerimize de kulp bulunmuş "Anna Hariri modeli "inan duymamıştım .
    Eline emeğine sağlık tam yetişkin bir model olmuş beğendim cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) bende yeni duydum ve şaşırdım, aynen çalınmaya da devam ediyor. Adam Dağdaki böceği kelebeği bile kaçırıp sahipleniyor:(

      Sil
  2. çok güzel olmuş Fatma ellerine sağlık, çok rahat oluyor bu elbiseler ben de çok seviyorum.. güzel günlerde giysin sahibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım dediğin gibi gerçekten çok rahat oluyor. Hatta bir tane de kendime dikesim var:)

      Sil
  3. nasıl kestiniz nasıl yaptınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üst roba kısmını eski bir elbisesinden kalıp çıkardım. İki boy uzunluk da kumaşı etek ucu genişliğini ayarlayıp üstten kol takım yerlerini belirleyip büzgü cektim robalari diktim.ben en iyisi hir dahakine aşamalı olarak çekeyim. Daha iyi olur sanırım:)

      Sil
  4. Eline sağlık canım. Güle güle kullansın sahibi. Demek ki bu modeli google amcama sorduğumuzda anna hariri diyeceğiz :))) Sahip çıkmazsak :(((( Sevgiler....

    YanıtlaSil