İnstagram paylaşımlarım #3

 
İnstagram paylaşımlarım son hız devam ediyor. Takip etmek isteyenler
 
 
 

Pazarda ilk defa gördüğüm ve aldığım kahverengi domates.
 

Kalan peynirleri değerlendirmece. Peynirli poğaça.
 
Ramazan ayında yaptığım baklava yufkasıyla sarma kadayıf.
 

Yine Ramazan ayında paylaştığım bol malzemoslu güllaç :)
 

Hediye yemek kitabım.
 

Güllacın malzemosları.
 

Üniversite sınav heyecanı.
 

Üniversite önü geçmek bilmeyen saatler.
 

Kuzuyu Eskişehirden alıp Ankara'ya dönmece.
 


4 yorum:

  1. Kahverengi domatesten memnun kalmışmıydın canım merak ettim. Hiç denemedim de. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğenmiştim bulabilirsen hiç değilse bir deneme adına al:)

      Sil
  2. blogunuzu takip ediyorum. Benim blogumada gelirseniz çok sevinirim.. :))
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz hemen ziyaretinize geliyorum:)

    YanıtlaSil