Susamlı ve Çikolatalı Parmak Kurabiye

 
 
Hayırlı pazarlarınız olsuun:)
Biliyorsunuz bir hafta önce ygs sınavı vardı. Oğlumla beraber
bende sınava girmiştim. Benimkisi ya tutarsa misali olmuştu.
Çünkü hiç çalışmaya fırsatım olmadı. Çalışmak bir yana
kitap kapağı dahi açamadım. Okuldaki staj, ev, çocuklar,
birde evde bakıma muhtaç bir hastam var.
Ama tüm bunlara rağmen barajı geçmişim. Çok mutlu oldum. Biraz sıkıntılı bir dönemden geçiyoruz ailecek. Benim için de bir moral oldu.
Her ne kadar oğluş
beğenmese de onunki de fena sayılmaz. İnşaAllah bütün emek çekenlerin
sınavı güzel geçmiştir.
Bu lezzetleri yapalı baya oldu. ilk olarak susamlı kurabiye.
Tarifini blog arkadaşım rümeysa nın ellerinden aldım.
Gerçekten tekrar tekrar yapılası bir kurabiye.
Çok lezzetli oldu. Tarifi için burdan buyrun
 
 
 





Çikolatalı parmak kurabiye ise mutfak notları blog arkadaşıma ait.
Bunu yapıp okula götürmüştüm. Çocuklar da dahil herkes çok beğendi.
Benimkilerin şekilleri orjinali kadar olmasa da idare etti.
Tarifine burdan bakın
Mutlu pazarlar dilerim.Allaha emanet olun. Görüşmek üzere



3 yorum:

  1. Sınavınız iyi geçmiş, tebrikler. Kurabiylere gelince, resimleri canımı çektirmeye yetti doğrusu. Özellikle kakaolu parmak kurabiyeler...

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık canım..Sıkıntılarınızın hafiflemesi dileğiyle..Dua edek birbirimize ben de oğlumun ergen tribinden illallah dedim.

    YanıtlaSil
  3. Tatlım bir annenin oğluyla beraber sınava girmesi bile çok gurur verici. Oğulcuğunu da seni de kutlarım. Zaman zaman sıkıntılı günler yaşayabiliyoruz. Bunlarda yaşamın bizi sınaması galiba. En kısa zaman da sıkıntıların bitip güzel mutluluklar yaşamanı dilerim.
    Ellerine sağlık. Kurabiyeler çoook güzeller.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil