Gül kurusu dantelli penye etkinlik tuniğim

Hayırlı günler arkadaşlar.
Bu benim serbest dikiş etkinliği ikinci ürünüm. Hani size bir iki ay önce söz vermiştim,
creazion dergisinden bir şey dikip paylaşacağım diye.
Dergiye haberim olduğundan bu yana alıyordum. Fakat dikiş yönünden bir icraat yoktu :)

Genelde böyle midir bilmiyorum ama derginin kalıpları bir beden büyük sanki.
Ben kendime kalıbı normalde 46 beden çıkarırım. Basen bölümünü de 
48-50 bedene göre genişletirim. Bu kalıpta genişletmeme gerek kalmadı yani.
Kendi bedeninizden 1 hatta 2 beden küçük çıkarabilirsiniz gibi geliyor bana.
Dediğim gibi model 46 beden. Boyunu baya kısalttım. Yoksa bende boy mu var,
topuklarıma değerdi :) Kumaşı ise çelik penye.   Kol uçlarını ve roba da dantel kullandım.
Bakın sizin için flaşlı ve flaşsız çekim de yaptım :) Evim artık
malesef pek güneş almıyor.
Bu arada bazı arkadaşlar etkinlik çalışmalarını gönderdiler.
Önümüzdeki hafta pazartesi günü resimleri gönderenleri yayınlayacağım inşAllah.
Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere.













Creazion dergi Aralık-Ocak-Şubat 

19 yorum:

  1. Dantelle tuniği taçlandırmışsınız. elinize emeğinize sağlık. hayırlı günlerde kullanın. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Danteli her daim severim ben:) sevgilerimle

      Sil
  2. çok şık olmuş arkadaşım bayıldım tuniğine ellerine sağlık! :)) modeli ben de beğenmiştim ama henüz almaya başlamadım dergiyi nedense. tam bize göre kalıpları gördüğüm kadarıyla. ellerine sağlık güzel günlerd giy canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım çok sağolasın. Model benim de hoşuma gitti. Dergiyi de bir an evvel al bence. Bize göre de çok güzel modelleri var. Yalnız kalıp çıkarırken bir beden küçük çıkar canım. Sevgilerimle:)

      Sil
  3. çok şok olmuş. Güzeş günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. Temiz ve özenli dikişinizi konuşturmuşsunuz burda.elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün hanım güzel yorumunuz için. Sevgilerimle:)

      Sil
  5. Dantel çok yakışmış, çok şık olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Ama bu çok güzel olmuş, güle güle giyin, elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım çok sağol sevgiler:)

      Sil
  7. çok güzel olmuş dantelin rengini ne güzel bulmuşsun tam da kumaşına göre.Arkası uzun falan .Modaya da uygun.İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler canım. Çok sağolasın:) etkinlik eteğini gördüm senin de eline sağlık canım. Ben senin blogdan resimleri alırım merak etme. Silip düzelttigin halde niye göremiyorum sun anlamadim. Birkaç arkadaş böyle düzeldiğini söylemişti.birde ben araştırayım bakalım. Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş, dantel detayına hastayım zaten

    YanıtlaSil
  10. ne kadar muntazam dikmişsin. rengi, dantel detayı çok çok hoş olmuş. ellerine sağlık, Fatmacığım.

    YanıtlaSil
  11. elinize sağlık iyi günlerde giyinin. Benim çalışmam http://renngarenk.blogspot.com.tr/2015/01/kadife-desenli-ceket-ks-dikis-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  12. çok şık görünüyor canım.rengide harika.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil