Keten spor erkek ceketi


Hayırlı  akşamlar.

Eveet arada bir eşe bir şeyler dikmek lazım. Kumaş alırken geliir, taşıır parasını öder. Birde ben  aldığı kumaşın üzerine yatarım burada.
Zaten dikmesem hep kendine çalışıyorsun bizi düşünen yok diye söylenir.
Dikince de umre kıyafeti gibi olmuş der ve beni şok eder:) Ben de iyi ya dedim, Allah nasip eder de gidersek bak ne güzel şimdiden kıyafetin hazır:) Sabır sabır ya sabır.Keten spor erkek ceketi
Teknik detayları ceket 54 beden olması lazım. Evde olan Güler erkan kalıplarından
çıkarmıştım. Modelde cep yoktu. Kendimden ekledim. Astarlı Önü düğmeli, fermuar yok.
 Ütülemeye fırsatım olmadı, biraz buruşuk  kusura bakmayın. 54 beden
erkek ceketini 38 beden bayan mankene giydirirsen ortaya çıkan görüntü pek hoş olmuyor:)
 Bu arada Güler Erkan'ın kalıpları burda dergisini aratıyor :)) 

Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere.
keten spor erkek ceketi








15 yorum:

  1. Ellerinize saglik, oldukça mesakkatli gözüküyor. Sahibi iyi gunlerde giysin İnşallah. .

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık, başkalarına dikiyorsunuz, ne güzel. Ben bencil terzilerdenim henüz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Begüm hanım.daha çok aileme dikiyorum:)

      Sil
  3. Manken zayif olsada ceket gayet hos görünüyor güle güle giysin esiniz.gecen gün benimde elime gecti güler erkan kaliplari ama daha deneme firsatm olmadi malesef.Kaliplar burda dergisindekinden büyükmü oluyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım sağolasın. Deneme canım o kalıpları, büyükki ne büyük:)

      Sil
  4. Güler erkan mı. ....aman aman ben de denemiştim... biz ailecek iri yapılı ve boyluyuz..ama o kalıplar kime göre bilemiyorum...bir erkek gömleği denemiştim. Ayaklı yaka o kadar büyük oldu ki...şal gibi oldu... kardeşim de eşinizle aynı yorumu yapmıştı.... çok emek vermişsiniz....ellerine sağlık. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki yalnız değilmişim.onlar ne biçim kalıp öyle toparlayana kadar akla karayı seçtim. Çok teşekkür ederim canım. Baya emek verdim umre ceketine:))

      Sil
  5. Ellerinize sağlık. Cok emekli bir iş olmuş ama değmiş kesinlikle.

    YanıtlaSil
  6. Elinize saglik cok ayrintili zor olmadimi
    Blogumda size bi odul var

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık ablacım.Eşin senin gibi becerikli bir hanıma sahip olduğu için çok şanslı bence :)

    YanıtlaSil
  8. bravo doğrusu, bildiğim kadarıyla erkek giyimi bayandan daha zor. ellerinize sağlık. dediğiniz gibi umrede giymek nasip olsun dilerim hayırlısıyla. sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Harikasın canım ya maşallahhhhh

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık. Erkeklere dikiş çok zor bir iş. Ben de eşime pantolon dikmiştim, bir daha da tövbe ettim. Çok detaylı oluyorlar. Kendime dikerken fazla cep kullanmıyorum ama onda mecburi. Bir de desen ve model olmayınca hatalar çok belli oluyor. Bizdeki gibi boncuk ekle, kazağı dışına çıkar gibi kaçacak noktalar olmuyor. Eşim hep kendime diktiğimden şikayet edince benim giyime vereceğim parayı al, kendine istediğini al diye cevap veriyorum.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık bence de erkek giyimi dikişi çok teferruatlı oluyor okul yıllarında çok dikmiştik kendimize dikmek çok zevkli oluyor çocuklara dikmek ise çok şirin sabrınıza bayıldım çok güzel dikmişsiniz ellerinize sağlık sevgiler...:))

    YanıtlaSil