Okul öncesi davranış çiçekleri proje ödevim



okul öncesi davranış çiçekleri proje ödevim























       Hayırlı akşamlarınız olsun..

  Günlerim bu aralar yoğun bir o kadar da yorucu geçiyor. Bayramdan bu yana sürekli bir koşuşturma içerisindeyim. Hani hamster hayvancıkları vardır. Bir çarkın içinde aynı yöne sürekli döner.
  Dönerler ama yaptıkları işte de hiçbir şey yoktur. Ben de dönüyorum dönüyorum yoruluyorum..
  Ama ortada kayda değer hiçbir şey yok. Belki de dikişe vakit bulamadığımdan böyle hissediyorum.
  Blog arkadaşlarımın yayınlarını sessiz sessiz takip ediyorum. Çok nadir yorum yazabiliyorum bazen ona bile fırsatım olmuyor. Gerçi ben üzülüyordum yorum yazamıyorum diye ama işler benim bildiğim gibi değilmiş. Ben yorum yazayım yazmayayım vaktim olsun olmasın iki arada bir derede  mutlaka girilen yayınları takip ederim. Ama görüyorum ki kimsenin kimseden haberi yok.
O yüzden vicdanım rahatladı:D


  Staj yaparkende bir yandan proje ödevlerimiz oluyor. Bu da onlardan biri , okul öncesi proje ödevim.hatta ilki.
  Mukavvalar yuvarlak kesilip eva kağıtları üzerine yapıştırdım. Yine evalardan papatyaların yapraklarını kestim. Cırt bandı önce uhu ile yapıştırmayı  denedim. Ama tutmadı.
  Bende en iyisi ve sağlamı zımba diyerek cırt bandı zımbayla sabitledim. Çocukların davranışna göre yapraklar yapıştırılıp takılıyor.

Allah'a emanet olun görüşmek üzere

10 yorum:

  1. Ne güzel onlar öyleee ,rengarenk :))

    YanıtlaSil
  2. ÇOK İYİ FİKİR MİŞ.DAVRANIŞA GÖRE YAPRAK YAPIŞTIRMA FİKRİ.TUTTUM.
    HERKESİN EV HALİ FARKLI OLUYOR İŞLERİN YOLUNDA GİTSİN YETER Kİ.
    SEN YORUM BIRAKMASAN DA BURALAR DA OL YETER.CAN FATMAM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım. Tabi ki herkesin ev hali farklı oluyor, buna birşey dediğim yok.beni rahatsız eden ayrım yapılması. Söylediğim gibi bende yorum bırakamıyorum ama en azından girilen yayınları takip edip kimin ne yaptığından haberim oluyor. Çok teşekkür ederim. Senin gibi arkadaşlar sayesinde iyi ki bu bloğu açmışım diyorum. Sevgilerimle

      Sil
  3. çok güzeller...keçeden de yapılır sanırsam..bi de hastalıklar fln başladı bloga girmeler azaldı sanırsam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki keçeden dayanıklı kağıtlardan hatta kalın kumaşlardan bile yapılır.

      Sil
  4. Fatma ablacım muhtemelen dikiş yapmadığın için öyle hissediyorsundur.Ama emin ol yaptığın tüm işler kayda değer,Bu davranış çiçeklerine bayıldım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. sitem ! hep olmuyor mu bunlar, maalesef oluyor.
    çiçekler çok güzel fikir ellerine sağlık, Fatmacığım.

    YanıtlaSil