Çoook Açık Yeşil Keten Tunik

İblis Allah'a der ki : Varlığına yemin ederim ki insanları mahşere kadar kandırmaktan vazgeçmeyeceğim.
Bunun üzerine Rabbim der ki : VARLIĞIMA AND OLSUN Kİ KANDIRDIĞIN HER KULUM BENDEN AF DİLEDİKÇE BENDE ONLARI AFFEDECEĞİM.
Hayırlı Cumalar. Selam ve dua ile..

Dakikalar geçiyor. Saatler geçiyor. Günler geçiyor. Aylar geçiyor. Ömür bitiyor fakat dünyanın işi bitmiyor.
Uğraşma ile didinme ile zamanımız tükeniyor.
Evin kombisini ve tesisatını yeniledik çok şükür. Rabbim nasip ederse kışın sorunsuz ısınabileceğiz.
Sıra geldi temizliğe. 10 gün kadar sürer herhalde. Dizim sorunlu olunca haliyle işler yavaşladı.
Kombi kargo ile gelmişti. Dükkanda çalıştığını kontrol edip kargoya öyle vermişler.
İşgüzar kargocu arkadaşlar kutu ıslak içi zararlı zehirli bir şey var diye açmışlar.
Sen içinin köpüklerini korumasını at evet tıngır tıngır teslim et.
Kombinin içinde bir vanası arızalanmış. Değişecek.
Çalışırken sesinden durulmuyor. Yurdumun kargocu şirketlerinin özverisi,çalışkanlığı,güvenilirliği gözümü yaşartıyor.
Gelelim tuniğe. Geçen sene ablama diktiğim bir parça. Resimlerini Adapazarında çektim. Fotolarda ne kadar
belli olmasa da çok açık yeşil keten bir kumaşı var. Bu kalıbı daha öncede kullanmıştım. Merak edenler için burada. 
Sanırım modeli dahada kullanırım. Sorunsuz beni uğraştırmayan bir kalıp. Özellikle bel kısmındaki pensleri hoşuma gidiyor. Darlığını bolluğunu onlardan ayarlayabiliyorum. Değişiklik olarak çok da bir şey yok aslında. 
Hakim yaka. Cepler başka modelden uyarlama. Birde arkada a pile çalıştım. O kadar. Bu arada kalıp 48 beden. Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.









2008 Büyük beden yaz burda

5 yorum:

  1. Renk, kumaş ve model harika ellerine sağlık :)) Ben de tadilat var klima takılıyor ortalık battı. Nasıl temizlerim bilmem ama sağlık sorunları varsa zor oluyor onu biliyorum. Allah kolaylık versin sana da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım beğenmene sevindim:) senin de Allah yardımcın olsun. Batmakki hem de nasıl. Artık kaplumbağa hızıyla temizliyorum:) sevgilerimle

      Sil
  2. Ah bu ev isleri.Kombi icin uzuldum insalah tez vakitte hallolur.nebeceriklisin ya herkese yetismek mutuluk veriyordur herhalde ben ancak kendime yetistigim icin hayret ediyorum size. Ve bende iki gun once tasindim simd i internete girebildim bir yorum. Birakayim dedim )))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne zamandır yoksun. İnşaAllah taşındığin yerde Rabbim güle güle oturmayı nasip eder.hakkımdaki güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim.biliyorum yerleşmek zor vakit alan birşey. Fakat yine de arada bir bloğundan ses ver. Sevgilerimle:)

      Sil
  3. kolay gelsin Fatma. kış hazırlıkları hep başladı. neyse en azından bir vana ile kalmış sorun. dikişin çok güzel. iyi günlerde giysin ablacığın inşeAllah. sevgilerimle....

    YanıtlaSil