Dantel Detay Yazlık Tunik

Rahmet dolu bir güne uyanmaktır Cuma.
Günün bir saatinde her şeyi bırakıp Rabb'e gitmektir Cuma.
Bütün bir haftanın yükünü kalpten boşaltıp hafiflemektir Cuma.
Dostları yakınları bir avuç dua ile hatırlamaktır Cuma.
Cumamız mübarek olsun.

Bugün itibariyle çok şükür sınavlardan,ödevlerden  el işlerinden kurtuldum :)  Artık dikişlere ve eve daha çok zaman ayırabilirim. Zira ev elden gidiyor :)  Hemen size tuniği gösterip sağlık ocağına doğru yol alacağım. Boğazım ağrıyor ve zor yutkunuyorum. Sabahtan sınav olduğu için gidemedim.
Daha önce takip edenler belki hatırlarlar. Dikilecek projeler diye bir yayın yapmıştım. Onlar dikildi. Çekiliş hediyelerini gönderdiğim gün bu diktiğim parçaları da annemgile gönderdim. Sırayla yayınlayacağım inşallah. Tuniği ablama diktim. 48 beden. Kalıpta biraz değişiklikler yaptım. Patı iptal ettim. Ortaya pile yaptım. Yakayı değiştirdim. Cepleri sadece kapak olarak uyguladım. Sonuçta aşağıdaki gibi bir model çıktı ortaya :)  
Güle güle iyi günlerde giyer inşaAllah.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.








2013 Sonbahar-Kış Büyük Beden Burda

16 yorum:

  1. dantel detaylar çok şık olmuş Fatma hanım, elinize sağlık. size de hayırlı cumalar :)

    YanıtlaSil
  2. Cok temiz ve şık olmuş elinize saglık.

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş ellerinize sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aycan hanım. Beğenmenize sevindim. Sevgilerimle

      Sil
  4. geçmiş olsun canım! :(( boğaz için sabah aç karnına sıcak süte, 1 su bardağı süte 1 tatlı kaşığı tereyağı, 1 tatlı kaşığı bal ve çok çok az çay kaşığının ucuyla karbonat kyup karıştır.. burnunu tıkayıp iç! :)) hiç bir şeyin kalmayacak Allah'ın izniyle ben çocuklara hala yapıyorum boğazları ağrıdığında. birinci sabah geçmezse ikinci sabah mutlaka geçecek Allah'ın izniyle.. Allah şifalar versin arkadaşım ablacığında güle güle giysin bluzunu danteller çok yakışmış. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Gerçekten güzel bir tarif. Yapıyorum .Artık daha iyiyim. Allah razı olsun canım. Danteli seviyorum. Kumaşlara da çok yakıştırıyorum.beğenmene sevindim canım. Sevgilerimle

      Sil
  5. size de çok geçmiş olsun. Dantel detay harika olmuş. elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nihal. Çok sağol. Sevgilerimle

      Sil
  6. İnsana ilham veren türden olmuş,ellerinize sağlık,hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Neslihan. Öyle düşündürdüysem ne mutlu:) sevgiler canım

      Sil
  7. Tarifin için çok teşekkür ederim canım. Allah razı olsun. Bu sene bilmiyorum, hiç hastalanmadığım kadar hastalandım. Rabbim bundan kötü etmesin. Tuniği beğenmene sevindim,.sevgiler canım

    YanıtlaSil
  8. Çok şık olmuş.ellerinize saglik...

    YanıtlaSil