Ta Ta Taaam Etkinlik Mantom Bitti


Hayırlı akşamlarınız olsun..
Mutluluk :) mutluluk :) Günler süren uğraş sonucu mantomu bitirdim elhamdülillah. Dikerken zaman zaman beni krize soksa da mankene giydirip resimlerini çekince bütün yorgunluğum geçti. Kumaşının çok kalın ve kaba olması dikerken beni biraz zorladı. Makinede ağıp döndürmede sorun oldu. Belki bana gülersiniz ama tarttım tam 2 kg geldi. Hem yataklık hem yorganlık olmuş bu canım :) Ankara'nın soğuğuna birebir. 

Şimdi yaptığım değişikliklere gelelim. Etek kısmını değiştirdim. Buradan bakabilirsiniz. Cebini de değiştirdim. Merak edenler ona da buradan ulaşabilir. Kollarına manşet çevirmedim. Deriden biye geçtim. Etek kısmını iyi ki değiştirmişim. Yarım daire kloşa varan bir genişlik elde ettim. Boyunu da her zamankinden uzun tuttum. Eğer bir daha bu modelden dikersem üst kısmını kuplu yaparım. Robaları da iptal edip apolet yaparım. 
Düğmeleri deri baskı düğme buldum ama büyüğünü bulamadım. Gözüme biraz küçük göründü. Belki ileride değiştiririm. 

Bu etkinliğe vesile olan Dikişdersi bloğunun sahibi sevgili Çiğdem'e çook teşekkür ediyorum. Sayesinde bu kumaş iki üç sene daha kanepenin altında kalmaktan kurtuldu :) 
Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere.












32 yorum:

  1. Eline sağlık, süper olmuş. Kabanların sorunu bu ağırlıkları galiba. Bir kabanım vardı ağırlığından omuzlarım düşüyordu tüm kış :) Düğmeler daha büyük olabilirdi bence de, onu da seneye değiştirirsin artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok sağol canım. Evet ya .bilmiyorum bu kiloyla ben nasıl taşıycam.ben niye buna uğraşıyorum dediğim çok oldu. Bakalım hayırlısı. Düğmeler biraz aceleye geldi. Dediğin gibi biraz böyle kullanayım bakalım. Sevgilerimle

      Sil
  2. Çok iyi iş çıkarmışsınız, ellerinize sağlık, iyi günlerde giyin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ilknur hanım.beğenmenize sevindim. Sevgiler

      Sil
  3. Ellerine sağlık güle güle giy canım..

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş güle güle giyin deri detaylara bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Deri detaylarını bende sevdim. Sevgilerimle

      Sil
  5. ellerinize sağlık çok güzel dikmişsiniz verdiğiniz emeğe değmiş sağlıkla huzurla giyin sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahşap zamanı.cok teşekkür ederim canım çok sağolasın. Güzel dileklerin için. Sevgilerimle

      Sil
  6. çok güzel olmuş, bence düğmeler çokta küçük durmuyor belki daha büyük olursa ön tarafı çok kalabalık gösterebilir. Deri detaylarda çok hoş ellerinize sağlık, iyi günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande hanım. Çok teşekkür ederim. Bende bu haliyle kullanacağım biraz. Düğmeleri açıkçası çok hoşuma gitmedi. acele olduğu için diktim.sadece boyutu değil içime yatan bir modelde bulamadım. Tekrar teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  7. ellerinize sağlık çok hoş olmuş :) iyi günlerde giyinin.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok başarılı maşaAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgi hanım. Allah razı olsun. Ziyaretinize memnun oldum. Sevgilerimle

      Sil
  9. deriyle kumaş uyumu harika olmuş canım.çok şık.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Deriyi kumaşlarda kullanmayı seviyorum. Sevgilerimle

      Sil
  10. Ellerine sağlık Fatma ablacım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Waaoow hem kumas hem model cok guzel, ellerine saglik fatma abla, cok guzel olmus. ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tubişim.sevgilerimle canım

      Sil
  12. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Zor bir modelmiş ama iyi çıkmışsın içinden maşaAllah! Çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık Fatmacığım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler saadetcim.sağol canım.biraz zordu evet.birde kumaşın kalınlığı yordu beni.elimde fazla sürünmeden bitti çok şükür. Sevgiler canım

      Sil
  14. çok güzel olmuş deri kullanman ayrı bi hava katmış ellerine sağlık iyi günlerde giyin cnm.

    YanıtlaSil
  15. Çok şık olmuş,ellerine emeklerine sağlık ablacım.Emeğini hakkıyla ortaya koymuşsun.Bravo valla.Güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şulem. Allah razi olsun canım. Sevgilerimle

      Sil
  16. Bu kat MUHTEŞEM olduğunu. Ben deri aksan seviyorum. Çok çok sıcak görünüyor! İyi iş!

    YanıtlaSil
  17. Ay maşallah , ne emek var , ellerinize saglık öncelikle Fatma Hanım , harika olmuş , deri detaylar gösterişli olmuş , ayrıca düğmeleri bence değiştirmeyin , deri parçalara dengeli olmuş diye düşünüyorum , sevgilerimle ...

    YanıtlaSil