Arkadaşa Çiçekli Bluz

Hayırlı huzurlu günleriniz olsun
Yaklaşık iki aydan fazla olmuştur. Arkadaşım iki adet bluz kumaşı vermişti.  Biri bu, diğeri ise hoş bir mavi. Elim değip te  bir türlü bitirememiştim. Fırsat bulduğum her dakika  elime alıp bitirmeye çalıştım. Mantonun arkasından, hemen iliklerini de açtım çok şükür. Bu olsun bitmiş oldu.
Fotolamanın zamanı geldi:)
Modeli düz kalıptan uydurdum. Göğüs altı hizasından kesip alt parçaya büzgü bolluğu verdim. Elimde birkaç tane bu kalıptan var ama kiminin kolu düşük, kiminin yakası göğüslerde. Bundan fazla uğraştıracaktı beni. Zaten modelini arkadaşım kendi böyle istedi. Kalıp 40 beden.
Bakalım ikinci bluzu keserken Allah nasip ederse, nasıl yaptığıma dair fotolamayı düşünüyorum.
Belki adım adım dikişini de gösterebilirim. Tabi güneşli günler bulabilirsem:)
Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere.










                                                                   2010 Nisan Burda

20 yorum:

  1. Çok hoş olmuş.Ellerine emeklerine sağlık Fatma ablacım.Güle güle giyinsin arkadaşın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şulecim.sağol canım benim sevgilerimle

      Sil
  2. tamda bahar aylarına uygun olmuş canım.arkadaşın gülerek giyinsin.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten de öyle, cıvıl cıvıl. Hani bahar dalı gibi derler ya:) cok tesekkurler canım sevgiler

      Sil
  3. ellerinize sağlık harika olmuş banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler iğne oyalarim.ben zaten siz yayın girdikçe mutlaka uğruyorum.sevgilerimle

      Sil
  4. ellerine sağlık çok güzel bir çalışma olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim baharcım.beğenmene sevindim.sevgiler canım

      Sil
  5. tam dikmeyi istediğim modellerden biri, yakasını hakim yaka mı yaptınız yoksa modeldeki yakanın aynısı mı? çok güzel olmuş hazır gibi sanki, elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek sizde dikeceksiniz bu modelden.ama gerçekten hoş bir bluz oldu.yakası kalıpta ayaklı yaka olarak verilmis.bunda sadece alt hakim yaka bölümünü kullandım.ikinci bluz da ayaklı yaka olarak çalışıcam.cok teşekkür ederim hande hanım.sevgilerimle

      Sil
  6. güle güle giyinsin arkadaşın
    ne beceriklisin ya hem kendine hem kızına bir de arkadaşına tututu nazar değmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sebahat. Allah razı olsun.sevgilerimle

      Sil
  7. Bluzu çok beğendim Fatma ne güzel dikmişsin maşaAllah, arkadaşın hayırlı günlerde giysin. Meryem'e hamileyken burdadan bu modelden dikmiştim ben de altına da aynı kumaştan fırfırlı dantelli etek. çok rahat giydim... haa bak kızılayda bir de ulusta galiba çok güzel ve ucuz kumaş satan dükkanlar var ben oradan almıştım ucuz kumaş pazarı diye geçiyor galiba ama kumaşlar çok kaliteli ve doğal.. siyah fistolu bir kumaştı pamuklu yıka yıka hiç bir şey olmamıştı. dikmeside çok rahattı. hatta büyük kızıma da bak yavaş yavaş hatırlıyorum :)) krem rengi kumaşa fıstık yeşil minik puanlı kumaştan bluz altınada fıstık yeşili iri desenli kumaştan kloş etek dikmiştim çok giydi kızım herkes çok beğenmiş. o zaman kalıpla burdadan dikmiştim kaç sene oluyor... ayy niye kafanı şişirdim kumaşçıyı haber verecektim kusura bakma canım çok uzun oldu vaktini aldım neyse... hadi öpüyorum ellerine sağlık arkadaşım çok güzel dikiyorsun maşaAllah! :) kolay gelsinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim saadetcim. Allah razı olsun canım. Kiz üşenmemiş yazmışsın.eline sağlık. Önceden bu modelleri hamile kıyafetleri diye çok görüyoduk.şimdi herkes giyiyor canım. Hatta bir tuniğimi buna benzer dikmiştim, hamilemisin sorularından usanıp modelini değiştirdiğimi biliyorum:) daha iyice Ankaranın içini keşfedemedim.bi zaman ev ile uğrastık.ondan sonra kızin yerleşmesi okularrın açılması, benim okulda yoğun bu sene, pek bir yere çıkamadım. Mahallede var ama pek ucuz değil. Soyledigin yerleri firsat buldukça soruşturucam bakalım. Şimdi elimde biraz kumaş var.okullar kapanana kadar idare eder.zaten benağırlıkla yazin dikiyorum.kışın çok fırsat olmuyor. Estağfurullah, niye kafam şişsin cok memnun oldum canım. Çok işime yarayacak yazdıkların.ben de seni öpüyorum canım. Çok sağol. Sevgilerimle

      Sil
  8. Süper rahat görünüyor tam baharlık ferah ferah giymelik. En sevdiğim yakası oldu, açılma derdi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem rahat hem şık bir model. Dediğin gibi bahar olsun yaz ayları olsun giyilebilir.yakanın açilma derdi yok nebihancım. Hakim yaka her zaman benim için, may favorite:)

      Sil
  9. çok güzel olmuş canım güle giyinsin sahibesi,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil