Geometrik şekilli biyeli bluz

Hayırlı günler arkadaşlar.

Yine önceki dikişlerimden bir parça var bugün.Hatta iki de diğeri de etek,ikisini beraber dikmiştim. Eteğin resimlerini daha halledip,bilgisayara yükleyemedim. Bir daha ki yayına inşaAllah. Kursa giderken diktiğim bir parça bu.48 beden. Kalıbını kurstaki dergilerden uygulamıştım. Model değişikiği çok yapmadım. Yakasında ve kollarında ufak tefek bir iki düzeltme diyeyim.Yakası ayaklı yaka idi. Devrik yaka yaptım. Omuzlarına, kup aralarına,arka robaya deri görünümlü siyah kumaştan biye yapmıştım. Düğmelerini de aynı kumaştan yaptırdım.Yanlarında da yırtmaç var. Özellikle benim gibi kilolular da, bu yırtmaçlar iyi iş görüyor.
Bugünlük benden bu kadar.
Rabbimize emanetsiniz.






16 yorum:

  1. deriden biye fikri çok güzel, çok beğendim , ellerinize sağlık , selamlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikişleri daha bir güzelleştirdiğine inanıyorum ben. Çok teşekkür ederim Nilgün hanım. Sevgiler.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık ablacım.Harika olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    ellerine sağlık. Çok şık olmuş. Ne kadar özenli diktiğin belli.Dikişlerin süper muntazam. MaşAllah diyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim. Güzel ve içten yorumun için çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince muntazamlık konusunda biraz takıntılıyım.sevgiler canım

      Sil
  5. Selamun aleykum rahmetullah..MaşaALLAH ne güzel görünüyor. Çok beceriklisiniz. Hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam fatma hanım adaşım. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. Sevgilerimle. Hayırlı cumalar

      Sil
  6. rengi deseni çok hoşuma gitti canım.ellerine emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık Fatma Hanım...çok güzel ve emekli bir iş olmuş..

    YanıtlaSil
  8. Ellerin dert görmesin canım yine harika bir çalışma tebrikler ve sevgiler

    YanıtlaSil