1 mim dir 2 mim dir 3 mim dir

Sevgili blog arkadaşım reyhane tarafından mimlenmiş bulunuyorum. Bu benim üçüncü mim. Aslında baya oldu ama anca fırsat bulabildim. Bu hafta evde yoğun tadilat işlerimiz var. Didim ki benim evlilik cüzdanım eskidi didim. O da olsun benimki de öyle didi.

Sorular şöyleydi :
1. Bloğunun adı nereden geliyor ?
Cevap : Dikiş ağırlıklı bir blog olduğu için ona uygun bir ad bulmam gerekiyordu. Aklımda bir sürü isim vardı ama onların hepsi kullanılmış.. Dikiş dünyası ve dikiş dünyam adlarını da bana bırakmışlar :)

2. Nasıl bir düğün istersin ?
Kır düğünü, salon düğünü, havuz başı, deniz kenarı vs.
Cevap : Benimki tabi ki çok gerilerde kaldı ama havuz başı ve deniz kenarı ilginç olabilirdi:)

3. Gelinliğini dantel mi , tül mü , saten mi tercih edersin ?
Cevap : Prenses model gelinlikler, şööyle kabarık kabarık, tül üzeri dantel.

4. Gelin tacı mı toka mı , çiçek mi , tarak mı , duvak mı şapka mı ?
Cevap :  Benim gelinliğim  taç ve duvaklı idi. Gelinlik + taç + duvak. Aaa yine aynısını seçmişim:)

5. Düğün konseptleri arasından beğendiğin trendler neler ? Hangi renk bir düğün istersin ? 
Cevap : Bunu hiç hayal etmemiştim. Şimdi hayal ediyorum. Baştan aşağı uçuk pembe her şey ama her şey masalar , örtüler , çiçekler , süsler pasta .yeşillikler içinde. iki tarafı çiçeklerle süslenmiş nikah masasına giden kısım ve daha birçok uçuk ayrıntı:)
6. Kendini nasıl tanımlarsın ?
a) Romantik/vintage  b) modern/sade  c) geleneksel/ihtişamlı d)renkli/enerjik
hepsinden azar azar, karınca kararınca  oluşmuş bir kişilik
ve de bu mimi cevaplamak isteyen arkadaşlar
Size paslıyorum. Sağlıcakla kalın. Görüşmek üzere.




9 yorum:

  1. Canım,
    mimi okurken geçmişe gittim. Bir kadının galiba en özendiği gün bu. Bizim zamanımızda bu kadar özenli ve çeşitli değildi, kuzumun hazırlıklarını görünce şimdikilerin işi çok zormuş anladım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülbülünyeri:gercekten haklısın. Bizim zamanımız da öyleydi. Şimdi en küçük detaylar bile çok özenli ve titiz hazırlanıyor. Zor bir o kadarda keyifli ve unutulmaz. Sevgilerimle canım

      Sil
  2. Çok güzel ve sana özgü cevaplar vermişsni.Yani içten ve samimi.zamanı geri sarabilseydik,O zaman her şey daha mı farklı olurdu.Tercihlerimiz,yaptıklarımız ve yapacaklarımız..
    OOf neyse ben şimdi lafa bir başlarsam uzun sayfalar olur:) en iyisimi 1 mimdir 2 mimdir 3 mimdir,güzel mimdir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şulecim.zamani geri sarsaydik çok farklı olurdu.evet iyi kötü geçti gitti. Sevgiler canım

      Sil
  3. Fatma hanım merhaba tekrar bir çekiliş düzenledim katılmak isterseniz beklerim http://www.seviminaskanasi.com/2013/11/blogspot-tabanl-blog-kullananlara.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda katılacağım. Teşekkürler sevgiler

      Sil
  4. Düğünümüz eskidi ama aslanlar gibi cevaplarımız:)

    YanıtlaSil