Mutlu Bir Olay



Hayırlı sabahlar arkadaşlar. 
İlk önce hayatımızda mutlu bir gelişme oldu onu söyleyeyim. Kızım Eskişehir Anadolu Hukuk Fakültesini kazandı. Aslında Ankara olmasını isterdik ama nasip değilmiş. Fakat yakın olması biraz içimi rahatlattı. Rabbim hayırlısıyla okuyup bitirmek nasip eder inşaAllah. Bütün emek çeken evlatlarımızın Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın. 

Gelelim bana. Son günlerde buralara fazla uğrayamıyorum. Gündüz hiç vaktim olmuyor. Anca sahuru yaptıktan sonra paylaşımlara bakma fırsatım oluyor. Aslında şimdiye kadar bitmesi lazımdı ama malum ramazan. İşler istediğim hızda ilerlemiyor. Kıştan biraz yarım dikişlerim vardı. Okul döneminde sınavlarım oldukça bir kenara sıkıştırmışım. Kiminin yakasını, kiminin kolunu vs. takmamışım. Günlük yarım saat bir saat arası ayırıp onları da bitirmeye çalışıyorum. Bu aşağıdakilerde komşumun birkaç ay öncesinden verdikleri. Şükür bitirip teslim ettim. Eminin bana verdiğini unutmuştur bile :) Sırada ablamın ve benim tuniğim var. Başarabilirsem iliklerini açıp yayınlayacağım. Bir iki de yarım mutfak önlüğü var. Onlar da bitince tamamdır. Zaten yeni kumaş kesmedim. Anca yarımları tamamlayabildim. Bir daha ki yayına kadar Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere. 




Etek 42 beden. Kalıbını kendi ölçüsünden pratik çıkarmıştım. 


Bu da sofra bezimiz. Kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun. 



Sonunda farklı bir yaka dikebildim çok şükür :) 



46 beden tunik. Kalıp resmini çekmeyi unuttum. Sonraki günlerde ekleyeceğim inşallah. 

21 yorum:

  1. Fatmanım günaydın,kızınızın hukuğu kazanmasına çok mutlu oldum.Kendisini ve sizi kutlarım.İmtihanlara hazırlanma sürecini iyi bilen annelerdenim allaha şükür ikiside mezun oldu o çekilenler unutuldu.İnşallah bitirdiği günde yine paylaşırız,size kolay gelsin,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ablacım.Hayırlı olsun.Çook sevindim .Kızın için.Çok güzel bir bölüm de okuyacak inşallah.Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın inşallah.A.E.O.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım merak ettim seni.Naaptın taşındın mı,yerleştinmi.rabbim kolaylıklar versin.Selamlar...

      Sil
  3. canım hayırlı olsun ALLAH ım tamamına erdirsin başarıyla bitirip mezuniyet günlerini görün inşaallah... kızınıza sevgiler:)
    etek çok başarılı bir çalışma olmuş sahibi iyi günlerde giysin sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ne mutlu sizleri .RABBİM hayırlısıyla bitirdiği günleride nasip etsin inşallah.tabi ALLAH bizlerede nasip etsin:)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık şekerim etek çok güzel olmuş yaww bayıldım;)
    kızını tebrik ederim
    bende Anadolu üniversitesi işletme mezunuyum
    hukuk zordur fakat azmin elinden hiçbirşey kurtulmaz
    allah mezun olduğu günleride göstersin inşallah
    tekrar tebrikler

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim kızını Fatma abla Rabbim hayırlısıyla bitirmek nasip etsin.etek çok güzel eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun arkadaşım. Rabbim hayırlı ililer aldırsın inşAllah. :) sofra bezlerini çok beğeniyorum. kullanmaya kıyılmaz her halde çok güzeller. :)

    YanıtlaSil
  8. gözünüz aydın diyelim ozaman. hayırlısıyla bitirip dönmeyide nasip etsin inşaallah rabbim.

    YanıtlaSil
  9. gözünüz aydın diyelim ozaman. güzel bir bölüm inşaallah çok iyi bir avukat olur. iyi avukatlara her zaman ihtiyacımız olacak..başarılar

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel olmuş canım ellerine sağlık,kızına da Allah zihin açıklğı versin inşaallah
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Canim hayirli olsun.
    Kizinin okul durumu size nice güzellikleri de beraberinde getirsin.
    Senin gibi annenin elinde büyümüş bir hukukçu; inanıyorum ki...vicdan sahibi, adalet sahibi olur...
    İnsanlara faydalı olur.
    Allah kolaylıklar versin. Özledim inan♥♡♥

    YanıtlaSil
  12. Kızını tebrik ederim ablacım...
    Hayırlı olsun...
    Hepsi çok gmüzel de sofra örtüsü beni benden aldı desem yeri var yani...

    YanıtlaSil
  13. Kızına çok sevindim Dikişlere bakmadım bile. Rabbim hayırlı eylesin. Çok stres yapıyordun. Bak ne güzel bir yeri kazanmış. Rabbim bizlerin evlatlarına da nasip etsin inşallah. Tayininizin Ankara olması iyi olmuş. Eskişehir çok yakın. Maşallah diyorum tekrar. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  14. Gözünüz aydın hakkında hayırlı olsun,inş. bizde böyle mutlu haberleri alabiliriz bu yıl.

    YanıtlaSil
  15. öncelikle tebrik ederim,hayırlı olsun.seni severek takipteyim.bende beklerim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Maaşallah kızına artık bi avukatımız da var desene :) Yazın bile dikmeye devam etmişsin maşallah ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Kızını tebrik ediyorum avukat olmayı isterdim bende ama kısmet olmadı

    YanıtlaSil
  18. kızın için çok sevindim canım.darısı bizim çocuklarımıza inşallah.bu arada eteği çok beğendim.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. aman çok sevimdim ne çok telaşınız vardı iyi bir sonuç olmuş herhalde hem yeni şehriniz hemde okulunuz hayırlı olsun

    YanıtlaSil