Videolu İlik Anlatımı



Hayırlı cuma akşamınız olsun arkadaşlar.
İliğe video çekmek nereden aklına geldi dersiniz belki. Dikiş ve tasarım aşkı bloğunun sahibi sevgili Ceyda sitesinde elde ilik bilenlerin post yayınlamasını istedi. Bloğuna yorum ile nasıl yapıldığını anlatmak istedim. Bir noktaya kadar anlatıyorsun. Ondan sonra tıkanıyor. Olmadı yorumu sildim. Belki onun gibi buna ihtiyaç duyanların olduğunu düşünerek video çekmeye karar verdim. İlik anlatılarak öğrenilmez. Görülmesi lazım. Çocukları ikna etmem de kolay olmadı. Benim video acemi işi oldu. Tabi onu çekene kadar. 5-6 tane ilik açtım. Neredeyse elimde beyaz bez kalmadı. Ne söyleyeceğimi unuttum, iplik dolandı. Yanlış anlattım vs. Kusura bakmayın. Kötünün iyisi oldu arkadaşlar. Görüntü biraz parlamış. Salonum biraz fazla güneş alır. Ama inanın bir daha çekmeye enerjim yetmedi. Ses de bozuk hastalığım daha geçmedi. Bu arada videoda bu şarkı ceydaya gelsin der gibi bu video ceyda için demişim :) Sonradan çok güldüm.

Not: Videoda belirtmeyi unutmuşum arkadaşlar. İlik mutlaka çift kat kumaşa örülür ve tek kat iplikle örülür.
Görüşmek üzere Allah'a emanet olun.

10 yorum:

  1. Teşekkürler. Güzel bir çalışma olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yelda.ilk deneme biraz acemi işi oldu.

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim canım ya çok duygulandım ne kadar da incesin sen ya deli seni :) eminim merak eden çokdur.. şimdi piknik hazırlığı yapıyorum ondan sorularım yarın gelicek sana.. anlıcam gibi ama.. elde ilik hep zor gelmiştir bana ama sağolsun canım arkadaşım yetişmiş imdadıma.. piknikden sonrra burdayım yine bi yandan izliyorum ama kafamı veremiyorum şimdi :) sevgiler öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edecek öyle büyük bir şey yapamadım ceyda cım.elde ilik zor değildir ama biraz oyalayıcıdır.ben onu aceleden yaptım öyle.yoksa 1 tane iliği 10 dakikada açarım. Ama muntazam olur.ayni hazır gibi.önemli olan senin anlaman canım sevgiler

      Sil
  3. ayrılamaıyorum ya biraz da şok olmuş durumdayım hiç beklemiyordum..Allah razı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sendende razı olsun canım. Ama seni cok taktir ettim. Sende etek kalıbını cok güzel anlattın.insan heyecanlanıyor.ne söyliyceğini unutuyor.o yüzden sanada bravo canım

      Sil
  4. fatmacım iliklerini pardesüne açsaymışsın bitirmiş olurdun.. zahmetlerin için teşekkürler.. yazın malatyaya gelince tanışalım.. ben pantolon iliğimi bi arkadaşım nakışı çok iyi biliyor ona açtırdım benden güzel yaparsın dedim.. ben sana yarın bi ilik açayom bak bakalım olucak mı.. sen normalde makine da mı açıyorsun elde mi? ailecek yorulmuşsunuz benim için desene.. o kadar mutlu oldum ki piknik sepetini attım kenara burda seni izliyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah görüşürüz. Bende tanışmayı çok isterim. Ben önceden elimde açıyordumi iliği. Şimdi bir sene oldu, ikinci el makine aldım. Onunla açıyorum. Ceyda cım ben ilik konusunda biraz takıntılıyım.illaki muntazam hazır gibi olacak. Buda haliyle çok vakit alıyor.benim tunikler uzun.en aşağı 10 ilikten fazla oluyor. Buda benim bir günümü alıyor. Makinemin ilik yapması çok iyi oldu benim için. Çünkü ben çok fazla dikiş yapıyorum. Aneme ablama kardeşime.onlara dikmek hoşuma gidiyor. Senin mutlu olman benide mutlu etti. İnşallah birseyler anlamışsındır.dediğim gibi ilik zor değildir. Biraz oyalayıcıdır.bir iki ilik degil ama bir tuniğe 7 , 8 ilik açtığını düşünsene.her neyse canım. Yazın buluşursak inşallah ben sanadaha detaylı gösteririm.sevgilerimle

      Sil
  5. ellerine sağlık,Fatma ablacım.Bu işi yapmak isteyenler için harika bir paylaşım olmuş.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir fikir ellerinize sağlık sizi görmüş gibi oldum sesinizi duymak çok hoş :D

    YanıtlaSil