Mavi Çiçekli Spor Gömlek





(2009 Mayıs Burda)

Hayırlı akşamlar arkadaşlar 

Bu akşam da size geçen sene diktiğim mavi çiçekli gömleği göstereyim dedim. Artık baharlık ve yazlık giysilere başlamışken Malatya'da hava yağmurla beraber biraz soğudu. 

Gömlek normalde 44 beden. Ama ben kalıbı 2 beden büyüttüm. Modelde değişiklik yapmadım. Bu kumaş 6 metre falandı. 4 tane gömlek çıktı. Biri bana biri kızıma birini hediye birini de kız kardeşime dikmiştim. Kızıma diktiğimi daha önceden yayınlamıştım. Buradan bakabilirsiniz. Bu modeli çok beğendim. Fakat ön tarafından bulunan büzgü göğüs tarafının kabarık durmasına yol açtı. Bu da benim hiç hoşuma gitmedi. Belki de kumaştan ileri geldi bilmiyorum. Ama modeli beğendiğim için dökümlü ve düz renkli kumaştan bir daha dikeceğim. Robasını büzgülü değil de belki kuplu falan yaparım ya da fazla büzgü yapmam. Bakalım o anki duruma göre. 

Neyse bugün hediyeleri kargoya verdim. İnşallah kazasız belasız sahiplerine ulaşır. Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere... 

24 yorum:

  1. Çok güzelmiş bence.
    Bu arada ben de Malatyalıyım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yelda.demek sen malatyalısın.bende malatyanın fahri hemşerisiyim.

      Sil
  2. Su kol olayini cozersem bende ne gomlekler dikecegim ama:)) Kumasin ne kadar guzel civil civil, tam gomleklik, harika secim, ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kol olayında bir şey yok.belki modellli olanlar biraz zorlar .yorumun için teşekkür ederim mevlüde sağolasın.

      Sil
  3. Sevgili Fatmacığım,
    Gömlek şahane olmuş,
    Kumaş zevkimiz uyuşuyor bence, ben de çok severim böyle küçük desenli kumaşları...
    Şimdi Hocam, çırağınız olaraktan bir mevzuda haddim olmayarak fikrimi söylemek isterim:) ;
    Bu modeli ben de çalıştım, siparişti ve çok akan, çok kaygan ve pahalı bir kumaştı...neler çektim o pensleri tutturacağım diye anlatsam güler misin, ağlar mısın bilemiyorum...
    Oldukça dökümlü kumaşta 46 bedende elde ettiğim sonuç şuydu; tamamen üste yapışan ama güzel bir gömlek:)
    Yani göğüs kısmı sert kumaşta potluyor ama dökümlede de üstüne fazlaca oturuyor hocam:) Bilmem anlatabildim mi?
    Ama senin gömleğin gel beni yazın giyin diyor inan ki...
    Sevgilerimle Fatmacığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili benbirim.çırak ne demek.ben biliyorum senin ne kadar usta olduğunu.yakın olsakta keşke bende fikirlerinden yararlansam.evet gömlek hoş fakat göğüs kısmındaki potluk beni rahatsız ediyor.önerilerini dikkate alacağım canım.yorumun beni mutlu etti.teşekkür ederim.Allah razı olsun.sevgilerimle

      Sil
  4. ellerine sağlık fatma ablacım.yine harika bir çalışma yapmışsın.Ne güzel 4 kişi de nasibini almış bu kumaştan.Keşke benim de yakınımda böyle harika dikişler yapan biri olsaydı,kısmet:)sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakan güzel görür.bazı kumaşlar fazla alınınca daha ekonomik oluyor.çok teşekkür ederim canım güzel sözlerin için.Allah razı olsun.sevgilerimle.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş,kumaş ve model harika ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. tam yazlık cıvıl cıvıl:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle.yaz geldimi hemen bu renkler geliyor insanın aklına.

      Sil
  7. Yaa yok valla, sanirim bende bir sorun var, kurs hocamiz bile en sonunda, madame Turk, siz en iyisi kolsuz seyler yapin dedi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi kolda büzgü olsun veya olmasın mutlaka kol yuvarlağına büzgü seyrek dikiş çekilir.bu kolu toparlar.daha rahat takılmasını sağlar.manken üzerinde değilde ben elimde daha rahat takıyorum.bence sen kesin ufak bir noktayı gözden kaçırıyorsun madame Turk.sevgilerimle mevlüde

      Sil
  8. çok cici tam yazlık...
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şirinecim.dediğin gibi tam yazlık bir gömlek oldu.

      Sil
  9. bende tam yazlık çok güzelmiş dicektim başkası demiş:) ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Fatma hanım inan ben seni İstanbulda sanıyordum. Malatyadasın demek ne güzel!:)) Gömleğin çok güzel olmuş hayırlı günlerde giy. Eh ustanın elinden çıkan başka oluyor maşaAllah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne ustası canım.ben kendimi daha usta olarak görmüyorum.eveet ben malatyadayım.ben karabüklüyüm.iş nedeniyle burdayız.teşekkür ederim canım.Allah razı olsun.

      Sil
    2. Aaa hemşehriymişiz canım çok sevindim. :)

      Sil
  11. size nasil ulasa bilirim?

    YanıtlaSil
  12. Türkancığım bana fatmabasaran_78@hotmail.com adresinden ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  13. Fatma hanım ne kadar güzel bir model seçmişsiniz. Kumaş seçimi de bir o kadar güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil