Eşofmanvari Kıyafetim





 (2009 Büyük Beden Yaz Burda)

Başlık biraz acayip oldu farkındayım ama bu diktiğim kıyafete başka isim uyduramadım. Aslında bunun kumaşını ne yapayım diye çok düşündüm evde hiç kumaş kalmamış gibi elim ikide bir buna gidiyordu. Parça olarak aldım. 3 lira vermiştim. İki metreyi biraz geçiyordu. Artık havalar ısınmaya başladı. Komşumla yürüyüşe gidiyoruz. Benim de böyle bir şeye ihtiyacım vardı. Dışarı çıkarken çok kısa tunikler ya da giysiler giymiyorum. Dizlerde yada diz altı olursa benim için iyi oluyor. Bu kalıbı parka modelinden çıkardım. Bol ve uzun olsun istedim. 46 beden yaptım. Yakasını ve cebini değiştirdim. Altını gri ve siyah eşofmanla giyerim diye düşündüm. Şükür artık kumaş da kurtuldu bende kurtuldum. Hayırlı akşamlar. Görüşmek üzere...

9 yorum:

  1. aaa çok güzel olmuş.eline sağlık.maşallah.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok rahattır bu kıyafet kesin.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  4. oh efil efil takılırsın
    güzel olmuş
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen öyle.çok teşekkür ederim.Allah razı olsun.

      Sil
  5. bak bu harika:evet çok rahat dediğin gibi.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Dikiş Dünyam; Banner reklamını kabul ettiğimiz sayılı site sahiplerinden biri olduğunuz için, sayfalarınızın trafiğini dahada çok artırmaya yönelik size özel bir kampanyamız var buradan ulaşabilirsiniz.. Saygılar

    YanıtlaSil