Ölçü Mankeni



 Bu da benim nacizane ölçü mankenim. Sayesinde diktiklerimi vitrine asıp çekmekten kurtuldum. Mankeni internetten ve çevremden araştırdım. Baktım bana biraz pahalıya mal olacak Böyle arayış içindeyken bir tanıdık sayesinde mankenin üst bedenini temin ettik. Bu seferde altına ne yapabilirim diye düşünmeye başladım. Kafamda birçok fikir ile boğuşurken bir dükkanın önünde elbise askılığını gördüm 10 tl verip hemen aldım. Eşim üst askı yerini kesti mankenin bedenini borunun içine oturttuk. Yanii 10 tl ye nur topu gibi bir ölçü mankenim oldu. Bütün bu işleri izleyen çocuklarımın yorumu ise '' annemde ve babamda çareler tükenmez arkadaş ! ''


4 yorum:

  1. ne güzel valla ben daha o işi halledemedim..

    YanıtlaSil
  2. bizde daha manken edinecek seviyeye gelemedikk:))))

    YanıtlaSil
  3. Güzel fikir gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. Bana mail adresini verirmisin.
    bi konuda yazmak istiyorumda:)

    YanıtlaSil