Siyah Penye Elbise ve Renkli İpek Tunik




                   



(2011-Ekim Burda Model 125)

Bu elbiyesi ve aşağıdaki tuniği görümcem meloşuma diktim. Elbise kalın siyah penye kumaştan 38 beden. Kollarını ve eteğini uzun çalıştım. Dantel robanın altına kendi kumaşından koydum. Kol uçlarına da yaklaşık 10 cm kalınlığında dantel geçirdim. Vücuda oturan ve çok yakışan bir model dikecek olan  arkadaşlara tavsiye ediyorum. 


              


Gelelim tuniğe.. Kalıbı 38 beden çıkardım.Boyunu uzattım. Bebeyaka ekledim. Kollarını uzun ve kalın manşetli yaptım. Arkayı boyundan etek ucuna kadar düğmeli çalıştım. Tuniğin kumaşı ipek kumaştan çok renkli ve desenli olduğu için modelini fazla göstermiyor ama özellikle kot pantolon üzerine çok yakışıyor. Yaz günleri için ve de tesettüre uygun bir model. Meloşum iyi günlerde kullansın.

(2009 Mayıs Burda Model 112)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder